Zarząd
IMIĘ I NAZWISKO
|
FUNKCJA |
ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI |
---|---|---|
Adam Piotr Rutkowski |
Prezes Zarządu |
Kompleksowe planowanie i koordynacja działań Stowarzyszenia, kreowanie wizji rozwoju organizacji, reprezentacja Stowarzyszenia na zewnątrz wobec organów władzy i administracji oraz innych instytucji, reprezentacja w sprawach zobowiązań majątkowych i finansowych, współpraca z mediami, zwoływanie i przewodniczenie obradom Zarządu, zwoływanie Walnego Zgromadzenia Członków, nadzór finansowy, organizowanie lokalizacji spotkań członków WSP, opracowywanie koncepcji wystaw sztuki, planowanie plenerów malarskich, redakcja merytoryczna treści publikowanych na stronie www oraz w mediach społecznościowych
|
Barbara Obrębska - Mikler |
Wiceprezes do spraw organizacyjnych |
Informacja i sprawozdawczość w tym tworzenie komunikatów kwartalnych, ustalanie harmonogramu spotkań, konsultacji i wykładów, przygotowywanie sprawozdań merytorycznych z działalności stowarzyszenia |
Joanna Wasiak |
II Wiceprezes do spraw organizacyjnych |
Współprowadzenie fanpage’a Stowarzyszenia w mediach społecznościowych oraz obsługa komunikatorów internetowych, bieżąca obsługa korespondencji mailowej, organizowanie i koordynowanie wycieczek i wyjść na wystawy i inne wydarzenia kulturalne, promocja działań artystycznych stowarzyszenia w sieci, promocja naboru kandydatów w mediach, elektroniczne katalogowanie prac zgłaszanych na ekspozycje sztuki |
Agnieszka Sumińska |
Wiceprezes do spraw finansowych |
Gospodarka finansami, planowanie i wykonywanie budżetu, archiwizacja dokumentacji finansowo - kadrowej Stowarzyszenia, przygotowywanie sprawozdań finansowych stowarzyszenia, realizacja bieżących płatności |
Ewa Ryszka-Peliwo |
Sekretarz |
Protokołowanie zebrań Zarządu WSP i obrad Walnego Zgromadzenia, dystrybucja komunikatów kwartalnych w formie elektronicznej, bieżąca dystrybucja maili Zarządu, prowadzenie ewidencji uchwał i dokumentów WSP
|
Aneta Galińska |
Zastępczyni Sekretarza |
Kompleksowe prowadzenie witryny internetowej w tym bieżąca aktualizacja informacji, prowadzenie ewidencji członków, przygotowywanie legitymacji członkowskich |
Agata Dutkiewicz |
Przewodnicząca Komisji Kwalifikacyjnej |
Koordynacja prac Komisji Kwalifikacyjnej, elektroniczna kwalifikacja prac w tym przygotowywanie protokołów przyjęć prac |
Ewa Siuda |
Skarbniczka |
Bieżąca kontrola opłacania składek członkowskich, ścisła współpraca z biurem księgowym w zakresie umów i rachunków |
Anna Łęska |
Zastępczyni Skarbniczki |
Bieżąca ścisła współpraca ze Skarbniczką i pomoc w jej działaniach |
Anna Gmurczyk |
Koordynatorka Wystaw |
Koordynacja wystaw zbiorowych w tym wyszukiwanie nowych lokalizacji wystaw artystycznych, kompleksowe ustalanie warunków współpracy z administratorami powierzchni wystawienniczych, współpraca z grafikami opracowującymi materiały promocyjne, koordynowanie i przygotowywanie wernisaży wystaw, opracowywanie dokumentacji fotograficznej lub/i filmowej z wernisaży i wystaw, ogólne prowadzenie ewidencji wystaw |
Elżbieta Kuczara |
Koordynatorka konkursów i wydarzeń artystycznych |
Kompleksowe planowanie i realizacja konkursów artystycznych i towarzyszących im eventów kulturalnych |
SKŁAD KOMISJI REWIZYJNEJ :
Wanda Zawistowska - Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej
Alicja Biruta - Tunajek
Agnieszka Chodakowska - Plewczyńska
Izabella Kloch
Małgorzata Lortsch - Krawczenko
SKŁAD KOMISJI KWALIFIKACYJNEJ :
Agata Dudkiewicz – Przewodnicząca Komisji Kwalifikacyjnej
Joanna Kania
Aleksandra Krause
Beata Makowska
Marzena Mazurek
Iwona Piszczelska
Katarzyna Zwieczorowska
SKŁAD SĄDU KOLEŻEŃSKIEGO:
Elżbieta Wichrowska - Janikowska - Przewodnicząca Sądu Koleżeńskiego
Alicja Biruta - Tunajek
Małgorzata Lortsch - Krawczenko
Zofia Sawecka - Gólczewska
Marta Sienicka